WEBSITE bất vụ lợi - Vì lợi ích cộng đồng - Non-Profit Website for the benefit of Community Learning
Tìm kiếm:
TRANG NHÀ
Giới thiệu VNEDU.ORG
Điều khoản và bản quyền
Liên lạc VNEDU
TRẮC NGHIỆM TRỰC TUYẾN
Tin Học
Luyện thi Đại học
Lớp 12
Lớp 11
Lớp 10
Lớp 9
Lớp 8
Lớp 7
Lớp 6
Tiểu học
Tiếng Anh
Bài học lý thuyết
Thi bằng
Kiến thức tổng quát
Phương pháp học
---Công Cụ:---
Soạn Biểu thức
Bảng màu HTML
Ký hiệu đặc biệt 01
Ký hiệu đặc biệt 02
Ký hiệu đặc biệt 03
Ký hiệu đặc biệt 04
Ký hiệu đặc biệt 05
Ký hiệu đặc biệt 06
Ký hiệu đặc biệt 07
Ký hiệu đặc biệt [Toán]
Tin Học
||
Căn Bản
Văn Phòng
Hệ Thống - Mạng
Phần Mềm Ứng Dụng
Kỹ thuật số
Lập trình
SQL
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 46
Ngày làm bài:
Hôm nay lúc 05:16:25 (Server time)
Số câu hỏi:
10.
Tổng điểm:
10
Yêu cầu hoàn thành:
60
phút.
Thời gian còn lại:
Cỡ chữ câu hỏi:
12 pt
13 pt
14 pt
15 pt
16 pt
17 pt
18 pt
19 pt
20 pt
Cỡ chữ đáp án:
12 pt
13 pt
14 pt
15 pt
16 pt
17 pt
18 pt
19 pt
20 pt
1-
The cyclomatic complexity metric provides the designer with information regarding the number of ?
A -
cycles in the program
B -
errors in the program
C -
independent logic paths in the program
D -
statements in the program
2-
Condition testing is a control structure testing technique where the criteria used to design test cases is that they ?
A -
rely on basis path testing
B -
exercise the logical conditions in a program module
C -
select test paths based on the locations and uses of variables
D -
focus on testing the validity of loop constructs
3-
Data flow testing is a control structure testing technique where the criteria used to design test cases is that they ?
A -
rely on basis path testing
B -
exercise the logical conditions in a program module
C -
select test paths based on the locations and uses of variables
D -
focus on testing the validity of loop constructs
4-
Loop testing is a control structure testing technique where the criteria used to design test cases is that they ?
A -
rely basis path testing
B -
exercise the logical conditions in a program module
C -
select test paths based on the locations and uses of variables
D -
focus on testing the validity of loop constructs
5-
Black-box testing attempts to find errors in which of the following categories ?
A -
incorrect or missing functions
B -
interface errors
C -
performance errors
D -
All of the above
6-
Fault-based testing is best reserved for ?
A -
conventional software testing
B -
operations and classes that are critical or suspect
C -
use-case validation
D -
white-box testing of operator algorithms
7-
Testing OO class operations is made more difficult by ?
A -
encapsulation
B -
inheritance
C -
polymorphism
D -
Both b and c
8-
Scenario-based testing ?
A -
concentrates on actor and software interaction
B -
misses errors in specifications
C -
misses errors in subsystem interactions
D -
Both a and b
9-
Deep structure testing is not designed to ?
A -
examine object behaviors
B -
exercise communication mechanisms
C -
exercise object dependencies
D -
exercise structure observable by the user
10-
Which of these techniques is not useful for partition testing at the class level ?
A -
attribute-based partitioning
B -
category-based partitioning
C -
equivalence class partitioning
D -
state-based partitioning
[
Người đăng:
Thành Lãm - ST]
Xem Nhiều nhất
Trắc Nghiệm UML - Bài 07
Trắc Nghiệm UML - Bài 09
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 02
Trắc Nghiệm UML - Bài 04
Trắc Nghiệm UML - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 03
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 02
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 05
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 01
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 13
Trắc Nghiệm UML - Bài 06
Trắc Nghiệm UML - Bài 14
Trắc Nghiệm UML - Bài 02
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 05
Trắc Nghiệm UML - Bài 10
Trắc Nghiệm UML - Bài 11
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 08
Đề Xuất
Trắc Nghiệm UML - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 21
Trắc Nghiệm UML - Bài 15
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 06
Trắc Nghiệm HDJ - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 13
Trắc Nghiệm HDJ - Bài 11
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 39
Trắc Nghiệm Kỹ Nghệ Phần Mềm - Bài 04
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 29
Trắc Nghiệm Dreamweaver - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 43
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 17
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 41
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 09
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 22
Trắc Nghiệm UML - Bài 17
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 10
Trắc Nghiệm Kỹ Nghệ Phần Mềm - Bài 17
Phát triển hệ thống: TRƯƠNG HỮU ĐỨC - Phiên bản 3.0 - © Copyright 2013 - 2024 - VNEDU.ORG