Tìm kiếm:
TRANG NHÀ
Giới thiệu VNEDU.ORG
Điều khoản và bản quyền
Liên lạc VNEDU
TRẮC NGHIỆM TRỰC TUYẾN
---Công Cụ:---
Soạn Biểu thức
Bảng màu HTML
Ký hiệu đặc biệt 01
Ký hiệu đặc biệt 02
Ký hiệu đặc biệt 03
Ký hiệu đặc biệt 04
Ký hiệu đặc biệt 05
Ký hiệu đặc biệt 06
Ký hiệu đặc biệt 07
Ký hiệu đặc biệt [Toán]
Tiếng Anh   ||  Căn Bản    Văn Phạm    Tiếng Anh Cho Trẻ Em    Trung Cấp    Cao Cấp    TOEIC    Luyện Thi ABC    TOEFL  

TOEIC - Test 92
Choose the word or phrase that best completes the blank in each sentence. Chọn từ hoặc cụm từ đúng nhất cho mỗi câu.
Ngày làm bài: Hôm nay lúc 18:24:44 (Server time)
Số câu hỏi: 10.   Tổng điểm: 10
Yêu cầu hoàn thành: 60 phút.
Thời gian còn lại: 
Cỡ chữ câu hỏi:  Cỡ chữ đáp án:


1-
Dr. Lars Perner explains that as well as the study of how products are purchased, consumer behavior also involves their use and ......., since many environmental problems result from the latter.
  A - 
disposal
  B - 
disturbance
  C - 
perusal
  D - 
reuse
2-
Consumer behavior involves services and ideas as well as ....... products.
  A - 
durable
  B - 
malleable
  C - 
marketable
  D - 
tangible
3-
Product use is often of great interest to the marketer, because this may influence how a product is best ....... or how we can encourage increased consumption.
  A - 
inventoried
  B - 
manufactured
  C - 
positioned
  D - 
stationed
4-
For example, by understanding that consumers are more ....... to food advertising when they are hungry, we learn to schedule snack advertisements late in the afternoon.
  A - 
attendant
  B - 
attractive
  C - 
receptive
  D - 
related
5-
The impact of consumer behavior on society is also of relevance; for example, aggressive marketing of high fat foods may have serious ....... for the national health.
  A - 
affectations
  B - 
aftereffects
  C - 
repercussions
  D - 
retributions
6-
Since new products are usually initially adopted by a few consumers and only spread later and gradually to the rest of the population, companies that introduce new products must be well financed so that they can stay ....... until their products become a commercial success.
  A - 
aboard
  B - 
abreast
  C - 
afloat
  D - 
aloft
7-
It is important to please initial customers, since they will in turn influence many ....... customers' brand choices.
  A - 
consecutive
  B - 
consequent
  C - 
subsequent
  D - 
subservient
8-
Common sense suggests that if you buy a 64-ounce bottle of laundry detergent, you should pay less per ounce than if you bought two 32-ounce bottles; in practice, however, you often pay a size ....... by buying the larger quantity.
  A - 
discount
  B - 
increase
  C - 
percentile
  D - 
premium
9-
Consumer surveys, as any kind of research, are vulnerable to .......: the wording of a question can influence the outcome a great deal.
  A - 
ambiguity
  B - 
bias
  C - 
bigotry
  D - 
weighting
10-
....... measures are occasionally used to examine consumer response; for example, advertisers may want to measure a consumer's level of arousal during various parts of an advertisement.
  A - 
Paramedical
  B - 
Physiological
  C - 
Psychiatric
  D - 
Psychotic
 
[Người đăng: Dương Quốc Đoàn - ST]
Ghé thăm Kênh của Vị Sư "hai lần chết đi sống lại"
Tu Si Chau Soc Thon

https://www.youtube.com/channel/UCoyC9WTTVR-M3qpTKKEXGnQ

Chau Soc Thon Official Channel


Phong Bảo Official
Phong Bao Official
Xem Nhiều nhất
TOEIC - Test 29
TOEIC - Test 200
TOEIC - Test 28
TOEIC - Test 20
TOEIC - Test 100
TOEIC - Test 100
TOEIC - Test 23
TOEIC - Test 27
TOEIC - Test 26
TOEIC - Test 600
TOEIC - Test 24
TOEIC - Test 25
TOEIC - Test 21
TOEIC - Test 400
TOEIC - Test 22
TOEIC - Test 98
TOEIC - Test 20
TOEIC - Test 191
TOEIC - Test 96
TOEIC - Test 93
Đề Xuất
TOEIC - Test 093
TOEIC - Test 519
TOEIC - Test 56
TOEIC - Test 076
TOEIC - Test 149
TOEIC - Test 169
TOEIC - Test 31
TOEIC - Test 536
TOEIC - Test 303
TOEIC - Test 58
TOEIC - Test 79
TOEIC - Test 75
TOEIC - Test 264
TOEIC - Test 271
TOEIC - Test 06
TOEIC - Test 73
TOEIC - Test 155
TOEIC - Test 241
TOEIC - Test 517
TOEIC - Test 572
Phát triển hệ thống: TRƯƠNG HỮU ĐỨC - Phiên bản 3.0 - © Copyright 2013 - 2024 - VNEDU.ORG

free counters