Tìm kiếm:
TRANG NHÀ
Giới thiệu VNEDU.ORG
Điều khoản và bản quyền
Liên lạc VNEDU
TRẮC NGHIỆM TRỰC TUYẾN
---Công Cụ:---
Soạn Biểu thức
Bảng màu HTML
Ký hiệu đặc biệt 01
Ký hiệu đặc biệt 02
Ký hiệu đặc biệt 03
Ký hiệu đặc biệt 04
Ký hiệu đặc biệt 05
Ký hiệu đặc biệt 06
Ký hiệu đặc biệt 07
Ký hiệu đặc biệt [Toán]
Tin Học   ||  Căn Bản    Văn Phòng    Hệ Thống - Mạng    Phần Mềm Ứng Dụng    Kỹ thuật số    Lập trình    SQL  

Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 38
Ngày làm bài: Hôm nay lúc 04:22:28 (Server time)
Số câu hỏi: 10.   Tổng điểm: 10
Yêu cầu hoàn thành: 60 phút.
Thời gian còn lại: 
Cỡ chữ câu hỏi:  Cỡ chữ đáp án:


1-
The formal methods model of software development makes use of mathematical methods to ?
  A - 
All of the above
  B - 
Define the specification for computer-based systems
  C - 
Develop defect free computer-based systems
  D - 
Verify the correctness of computer-based systems
2-
Which of these is not one of the phase names defined by the Unified Process model for software development?
  A - 
Elaboration phase
  B - 
Validation phase
  C - 
Inception phase
  D - 
Construction phase
3-
Which of the following is not necessary to apply agility to a software process?
  A - 
Eliminate the use of project planning and testing
  B - 
Only essential work products are produced
  C - 
Process allows team to streamline tasks
  D - 
Uses incremental product delivery strategy
4-
How do you create agile processes to manage unpredictability?
  A - 
Software increments must be delivered in short time periods
  B - 
Risk analysis must be conducted before planning takes place
  C - 
Software processes must adapt to changes incrementally
  D - 
Both a and c
5-
Which of the following traits need to exist among the members of an agile software team?
  A - 
Competence
  B - 
Decision-making ability
  C - 
Mutual trust and respect
  D - 
All of the above
6-
What are the four framework activities found in the Extreme Programming (XP) process model?
  A - 
analysis, design, coding, testing
  B - 
planning, analysis, design, coding
  C - 
planning, design, coding, testing
  D - 
planning, analysis, coding, testing
7-
What are the three framework activities for the Adaptive Software Development (ASD) process model?
  A - 
speculation, collaboration, learning
  B - 
analysis, design, coding
  C - 
feasibility study, functional model iteration, implementation
  D - 
requirements gathering, adaptive cycle planning, iterative development
8-
Which is not one of the key questions that is answered by each team member at each daily Scrum meeting?
  A - 
What is the cause of the problems you are encountering?
  B - 
What obstacles are you encountering?
  C - 
What do you plan to accomplish at the next team meeting?
  D - 
What did you do since the last meeting?
9-
Agile Modeling (AM) provides guidance to practitioner during which of these software tasks?
  A - 
Analysis
  B - 
Coding
  C - 
Design
  D - 
Both a and c
10-
Which of the following is not one of Hooker's core principles of software engineering practice?
  A - 
Pareto principle (20% of any product requires 80% of the effort)
  B - 
All design should be as simple as possible, but no simpler
  C - 
A software system exists only to provide value to its users
  D - 
Remember that you produce others will consume
 
[Người đăng: Thành Lãm - ST]
Ghé thăm Kênh của Vị Sư "hai lần chết đi sống lại"
Tu Si Chau Soc Thon

https://www.youtube.com/channel/UCoyC9WTTVR-M3qpTKKEXGnQ

Chau Soc Thon Official Channel


Phong Bảo Official
Phong Bao Official
Xem Nhiều nhất
Trắc Nghiệm UML - Bài 07
Trắc Nghiệm UML - Bài 09
Trắc Nghiệm UML - Bài 04
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 02
Trắc Nghiệm UML - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 03
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 02
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 05
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 01
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 06
Trắc Nghiệm UML - Bài 13
Trắc Nghiệm UML - Bài 14
Trắc Nghiệm UML - Bài 02
Trắc Nghiệm UML - Bài 05
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 10
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 11
Trắc Nghiệm UML - Bài 08
Đề Xuất
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 14
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 22
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 33
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 21
Trắc Nghiệm Dreamweaver - Bài 08
Trắc Nghiệm PhotoShop - Bài 01
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 11
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 01
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 07
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 33
Trắc Nghiệm UML - Bài 26
Trắc Nghiệm Dreamweaver - Bài 13
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 39
Trắc Nghiệm UML - Bài 48
Trắc Nghiệm UML - Bài 58
Trắc Nghiệm UML - Bài 52
Trắc Nghiệm Kỹ Nghệ Phần Mềm - Bài 08
Trắc Nghiệm UML - Bài 07
Trắc Nghiệm UML - Bài 36
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 34
Phát triển hệ thống: TRƯƠNG HỮU ĐỨC - Phiên bản 3.0 - © Copyright 2013 - 2024 - VNEDU.ORG

free counters