Tìm kiếm:
TRANG NHÀ
Giới thiệu VNEDU.ORG
Điều khoản và bản quyền
Liên lạc VNEDU
TRẮC NGHIỆM TRỰC TUYẾN
---Công Cụ:---
Soạn Biểu thức
Bảng màu HTML
Ký hiệu đặc biệt 01
Ký hiệu đặc biệt 02
Ký hiệu đặc biệt 03
Ký hiệu đặc biệt 04
Ký hiệu đặc biệt 05
Ký hiệu đặc biệt 06
Ký hiệu đặc biệt 07
Ký hiệu đặc biệt [Toán]
Tin Học   ||  Căn Bản    Văn Phòng    Hệ Thống - Mạng    Phần Mềm Ứng Dụng    Kỹ thuật số    Lập trình    SQL  

Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 44
Ngày làm bài: Hôm nay lúc 13:09:59 (Server time)
Số câu hỏi: 10.   Tổng điểm: 10
Yêu cầu hoàn thành: 60 phút.
Thời gian còn lại: 
Cỡ chữ câu hỏi:  Cỡ chữ đáp án:


1-
Coupling is a qualitative indication of the degree to which a module ?
  A - 
can be written more compactly.
  B - 
focuses on just one thing.
  C - 
is able to complete its function in a timely manner.
  D - 
is connected to other modules and the outside world.
2-
Polymorphism reduces the effort required to extend an object system by ?
  A - 
coupling objects together more tightly.
  B - 
enabling a number of different operations to share the same name.
  C - 
making objects more dependent on one another.
  D - 
removing the barriers imposed by encapsulation.
3-
Which of the following is not one of the five design class types ?
  A - 
Business domain classes
  B - 
Entity classes
  C - 
Process classes
  D - 
User interface classes
4-
Which design model elements are used to depict a model of information represented from the user's view?
  A - 
Architectural design elements
  B - 
Component-level design elements
  C - 
Data design elements
  D - 
Interface design elements
5-
Which design is analogous to the floor plan of a house?
  A - 
Architectural design
  B - 
Component-level design
  C - 
Data design
  D - 
Interface design
6-
Which design model is analogous to the detailed drawings of the access points and external utilities for a house?
  A - 
Architectural design
  B - 
Component-level design
  C - 
Data design
  D - 
Interface design
7-
Which design model is analogous to a set of detailed drawings for each room in a house?
  A - 
Architectural design
  B - 
Component-level design
  C - 
Data design
  D - 
Interface design
8-
The best reason for using Independent software test teams is that ?
  A - 
software developers do not need to do any testing
  B - 
a test team will test the software more thoroughly
  C - 
testers do not get involved with the project until testing begins
  D - 
arguments between developers and testers are reduced
9-
Which of the following strategic issues needs to be addressed in a successful software testing process??
  A - 
conduct formal technical reviews prior to testing
  B - 
specify requirements in a quantifiable manner
  C - 
wait till code is written prior to writing the test plan
  D - 
Both a and b
10-
Which of the following need to be assessed during unit testing??
  A - 
error handling
  B - 
execution paths
  C - 
algorithmic performance
  D - 
Both a and b
 
[Người đăng: Thành Lãm - ST]
Ghé thăm Kênh của Vị Sư "hai lần chết đi sống lại"
Tu Si Chau Soc Thon

https://www.youtube.com/channel/UCoyC9WTTVR-M3qpTKKEXGnQ

Chau Soc Thon Official Channel


Phong Bảo Official
Phong Bao Official
Xem Nhiều nhất
Trắc Nghiệm UML - Bài 07
Trắc Nghiệm UML - Bài 09
Trắc Nghiệm UML - Bài 04
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 02
Trắc Nghiệm UML - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 03
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 02
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 05
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 01
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 06
Trắc Nghiệm UML - Bài 13
Trắc Nghiệm UML - Bài 14
Trắc Nghiệm UML - Bài 02
Trắc Nghiệm UML - Bài 05
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 10
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 11
Trắc Nghiệm UML - Bài 08
Đề Xuất
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 07
Trắc Nghiệm Dreamweaver - Bài 09
Trắc Nghiệm UML - Bài 37
Trắc Nghiệm HDJ - Bài 11
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 21
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 05
Trắc Nghiệm Kỹ Nghệ Phần Mềm - Bài 01
Trắc Nghiệm Dreamweaver - Bài 14
Trắc Nghiệm UML - Bài 27
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 51
Trắc Nghiệm Dreamweaver - Bài 04
Trắc Nghiệm UML - Bài 73
Trắc Nghiệm UML - Bài 55 ( English )
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 05
Trắc Nghiệm UML - Bài 05
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 04
Trắc Nghiệm HDJ - Bài 13
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 17
Trắc Nghiệm UML - Bài 18
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 30
Phát triển hệ thống: TRƯƠNG HỮU ĐỨC - Phiên bản 3.0 - © Copyright 2013 - 2024 - VNEDU.ORG

free counters