Tìm kiếm:
TRANG NHÀ
Giới thiệu VNEDU.ORG
Điều khoản và bản quyền
Liên lạc VNEDU
TRẮC NGHIỆM TRỰC TUYẾN
---Công Cụ:---
Soạn Biểu thức
Bảng màu HTML
Ký hiệu đặc biệt 01
Ký hiệu đặc biệt 02
Ký hiệu đặc biệt 03
Ký hiệu đặc biệt 04
Ký hiệu đặc biệt 05
Ký hiệu đặc biệt 06
Ký hiệu đặc biệt 07
Ký hiệu đặc biệt [Toán]
Tin Học   ||  Căn Bản    Văn Phòng    Hệ Thống - Mạng    Phần Mềm Ứng Dụng    Kỹ thuật số    Lập trình    SQL  

Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 47
Ngày làm bài: Hôm nay lúc 04:01:54 (Server time)
Số câu hỏi: 10.   Tổng điểm: 10
Yêu cầu hoàn thành: 60 phút.
Thời gian còn lại: 
Cỡ chữ câu hỏi:  Cỡ chữ đáp án:


1-
Tests derived from behavioral class models should be based on the ?
  A - 
data flow diagram
  B - 
object-relation diagram
  C - 
state diagram
  D - 
use-case diagram
2-
Effective software project management focuses on four P's which are ?
  A - 
people, performance, payoff, product
  B - 
people, product, performance, process
  C - 
people, product, process, project
  D - 
people, process, payoff, product
3-
The first step in project planning is to ?
  A - 
determine the budget.
  B - 
select a team organizational model.
  C - 
determine the project constraints.
  D - 
establish the objectives and scope.
4-
Process framework activities are populated with ?
  A - 
milestones
  B - 
work products
  C - 
QA points
  D - 
All of the above
5-
Which of the following is not generally considered a player in the software process?
  A - 
customers
  B - 
sales people
  C - 
project managers
  D - 
end-users
6-
The best project team organizational model to use when tackling extremely complex problems is the ?
  A - 
closed paradigm
  B - 
open paradigm
  C - 
random paradigm
  D - 
synchronous paradigm
7-
Which factors should be considered in choosing the organizational structure for a software team? (Select all that apply) ?
  A - 
degree of communication desired
  B - 
predicted size of the resulting program
  C - 
rigidity of the delivery date
  D - 
All of above
8-
One of the best ways to avoid frustration during the software development process is to ?
  A - 
give team members more control over process and technical decisions.
  B - 
give team members less control over process and technical
  C - 
hide bad news from the project team members until things improve.
  D - 
reward programmers based on their productivity.
9-
Which of these software characteristics is not a factor contributing to project coordination difficulties?
  A - 
interoperability
  B - 
performance
  C - 
scale
  D - 
uncertainty
10-
Which of these software characteristics are used to determine the scope of a software project?
  A - 
context, lines of code, function
  B - 
context, function, communication requirements
  C - 
information objectives, function, performance
  D - 
communications requirements, performance, information objectives
 
[Người đăng: Thành Lãm - ST]
Ghé thăm Kênh của Vị Sư "hai lần chết đi sống lại"
Tu Si Chau Soc Thon

https://www.youtube.com/channel/UCoyC9WTTVR-M3qpTKKEXGnQ

Chau Soc Thon Official Channel


Phong Bảo Official
Phong Bao Official
Xem Nhiều nhất
Trắc Nghiệm UML - Bài 07
Trắc Nghiệm UML - Bài 09
Trắc Nghiệm UML - Bài 04
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 02
Trắc Nghiệm UML - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 03
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 02
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 05
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 01
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 01
Trắc Nghiệm UML - Bài 06
Trắc Nghiệm UML - Bài 13
Trắc Nghiệm UML - Bài 14
Trắc Nghiệm UML - Bài 02
Trắc Nghiệm UML - Bài 05
Trắc nghiệm AutoCAD - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 10
Trắc Nghiệm Corel Draw - Bài 03
Trắc Nghiệm UML - Bài 11
Trắc Nghiệm UML - Bài 08
Đề Xuất
Trắc Nghiệm UML - Bài 49
Trắc Nghiệm UML - Bài 50
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 19
Trắc Nghiệm UML - Bài 02
Trắc Nghiệm UML - Bài 46
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 47
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 20
Trắc Nghiệm Kỹ Nghệ Phần Mềm - Bài 03
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 32
Trắc Nghiệm Kỹ Nghệ Phần Mềm - Bài 11
Trắc Nghiệm Kỹ Nghệ Phần Mềm - Bài 09
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 30
Trắc Nghiệm UML - Bài 16
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 35
Trắc Nghiệm HDJ - Bài 08
Trắc Nghiệm Công Nghệ Phần Mềm (English) - Bài 51
Trắc Nghiệm UML - Bài 06
Trắc Nghiệm Kỹ Nghệ Phần Mềm - Bài 14
Trắc nghiệm PhotoShop - Bài 27
Trắc Nghiệm Dreamweaver - Bài 04
Phát triển hệ thống: TRƯƠNG HỮU ĐỨC - Phiên bản 3.0 - © Copyright 2013 - 2024 - VNEDU.ORG

free counters